مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-01اجتماعي

صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف آماده بهره برداری می شود


جانشین ستاد عتبات عالیات کشور، با اشاره به چهار پروژه مهم و بزرگ ستاد در کربلا، گفت: صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف با وسعت 230 هزار مترمربع در حال تکمیل بوده و به زودی آماده بهره برداری است.

- ایسنا/گیلان جانشین ستاد عتبات عالیات کشور، با اشاره به چهار پروژه مهم و بزرگ ستاد در کربلا، گفت: صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف با وسعت 230 هزار مترمربع در حال تکمیل بوده و به زودی آماده بهره برداری است.

مجید نامجو امروز، 10 آبان ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ماموریت های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، اظهار کرد: جمع آوری نذورات مردمی، توسعه و بازسازی عتبات عالیات و اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی سه ماموریت اصلی این ستاد است.

وی با بیان اینکه علیرغم رقابت های فراوان، در دو کشور عراق و سوریه تعهد داریم، تصریح کرد: باید طبق برنامه زمان بندی کار را پیش ببریم و در این راستا نیازمند سالانه 5000 میلیارد تومان اعتبار هستیم تا طی پنج سال آینده به تعهدات خودمان در عتبات عالیات عمل کنیم.

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور با تاکید بر هدفگذاری جمع آوری نذورات مردمی بر اساس ظرفیت استان ها، خاطرنشان کرد: بودجه ستاد عتبات عالیات در سال گذشته 1700 میلیارد تومان بود و لذا نیازمند نذورات مردمی برای تحقق تعهدات ستاد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف آماده بهره برداری می شود

صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف آماده بهره برداری می شود